Publiceret den: 09-11-2016
Den sydfynske duo, ElsborgMaribo udgiver sangen ”Sammen kan vi mere end vi tror” til fordel for de danske Julemærkehjem.

Under overskriften ”En gave fra hjertet” opfordrer duoen ElsborgMaribo julegavegivere i hele landet, til at sætte sangen ”Sammen kan vi mere end vi tror” på årets julegaver.

Formålet er at samle ind til Julemærkefonden, som arbejder med udsatte børn i Danmark. Julemærkefonden, som står bag Julemærkehjemmene, er dybt afhængige af donationer, da indtægterne fra et vigende julemærkesalg ikke længere kan opretholde driften. Derfor har ElsborgMaribo valgt at sætte fokus på netop denne sag.

Duoen, der selv har skrevet sangen, har allieret sig med sanger Benjamin Lundberg. Det er blevet til en smuk duet, der med en sigende tekst og et fængende omkvæd allerede nu, er ved at blive en rørende ørehænger på de sociale medier, hvor sangen ivrigt deles og likes. Børnene fra Fjordmark deltager som kor på sangen og indgår ligeledes i musikvideoen.

Sangen udkommer som et musikalsk ”til og fra”- kort med cd, lige til at sætte på årets julegaver. Den koster 20 kr/stk. og sælges i pakker á 5 stk.
Forudbestillingen er startet og der kan læses mere om projektet og bestilles på www.elsborgmaribo.dk/julemaerkehjem

Sangen bliver også tilgængelig på iTunes og Google Play den 21. november. Alt overskud for salget af cd’er og digitale downloads doneres til Julemærkefonden.
Projektet løber til og med 31. december 2016 og donationsbeløbet offentliggøres på www.elsborgmaribo.dk primo 2017.

LAD OS SAMMEN GØRE EN FORSKEL!

ElsborgMaribo

SE MERE PÅ WWW.ELSBORGMARIBO.DK/JULEMAERKEHJEM