Publiceret den: 30-11-2016
SIF Gruppen har netop opkøbt installationsfirmaet Pedersen El i Næstved, med overtagelse pr. 1. december 2016.

Pedersen El der har eksisteret siden 1948, er ligesom SIF Gruppen en solid virksomhed med mange års erfaring i branchen. Pedersen El beskæftiger i dag 9 medarbejdere, heraf 1 overmontør, 4 elektrikere, 2 lærlinge og 2 arbejdsmænd. Alle 9 medarbejdere vil fortsætte i Pedersen El og kunderne vil ikke komme til at opleve nogen nævneværdig forandring udover at fakturering fremadrettet vil ske fra SIF Gruppen.

Pedersen El arbejder i dag for flere gode og spændende kunder, og vi håber at kunne fortsætte det gode samarbejde og videreudvikle det, i form af de øvrige kompetencer vi i SIF Gruppen kan byde ind med. Pedersen El har selv stærke kompetencer inden for elinstallationer, sikring, overvågning og fiberinstallationer.

I SIF Gruppen byder vi vores 9 nye kollegaer velkommen og glæder os til et godt og konstruktivt samarbejde.
Lars E. Holmegaard
Telefon:39 750 750