Publiceret den: 09-12-2016
Eller rettere.... brætspillet CITYSPOT SILKEBORG. Nu lander det ny-udviklede brætspil om Silkeborg i byen. Spillet forhandles hos udvalgte spilforhandlere i byen. Projektleder Knud Møller Dam fra firmaet Nowus Games i Hasselager, som står bag spillet udtaler: ”Vi har fået en helt fantastisk modtagelse og virksomhederne samt de handlende i byen har taget rigtig godt imod projektet. Vi glæder os nu til at se byens indbyggere få glæde af spillet. De kendte Silkeborg virksomheder som deltager i selve brætspillet, vil ligeledes kunne få stor gavn af spillet som gave til medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere”. Og Knud Møller Dam fortsætter: ”Silkeborg er den tolvte by vi har taget fat på og det er gået helt som forventet. Vores erfaringer fra Tyskland har også vist, at konceptet lige skal vise sin værdi, så kommer det om ikke af sig selv, så da næsten...og så er det da den helt oplagte julegave idé. Vi er allerede godt i gang med de næste byer som bliver Kolding, Viborg og Ringsted”. Omkring køb og forhandling af spillet, kan man fortsat kontakte Knud Møller Dam på kmd@nowusgames.dk eller 40752010
Knud Møller Dam
Telefon:40752010