Publiceret den: 13-12-2016
Med nye greb på skuffer og låger kan man give sit køkken et elegant og stilfuldt look. Det er ikke altid nødvendigt at skifte hele køkkenet hvis man ønsker at give det et nyt udseende. Skifter man blot grebene, kan man ændre synsindtrykket af hele køkkenet.
Hos Køkkenfornyelse.dk/webshop har de et stort udvalg af forskellige greb i forskellige stilarter og man kan let selv udskifte grebene. Vil man være sikker på at grebene kommer til at sidde ens kan man bruge en grebsskabelon som er et praktisk hjælpeværktøj ved montering af greb. Den sikrer at grebene bliver monteret med ens afstand på samtlige skuffer og låger.

Let at friske et gammelt køkken op.
Man kan få greb i alt fra plastik til stål og i forskellige størrelser der passer til de forskellige låger og skuffer. Vil man fuldende stilen i hele huset kan man få ens greb i både køkken, bad og bryggers. Hos Køkkenfornyelse.dk oplever man en stigende efterspørgsel på nye greb til køkkenet, da det er et mindre greb i lommen, men har en stor effekt. Som alternativ til at udskifte et ellers funktionsdygtigt køkken har mange fået øjnene op for blot at ændre små ting som for eksempel grebene.
At udskifte grebene i køkkenet er også en mulighed for at personliggøre køkkenet. Man har fat i sine køkkenlåger og skuffer mange gange dagligt, så det er vigtigt at de passer godt til dem der skal bruge dem.
- Det er især grebene i stål som kunderne efterspørger, da de også fint matcher hvidevarer i rustfrit stål, som mange har i dag. Kunderne er meget bevidste om hvilken stil de ønsker, så de kan sætte deres personlige præg på deres køkken, fortæller Lars Thorhauge, indehaver af Køkkenfornyelse.dk.
I Køkkenfornyelse.dk’s webshop finder man et stort udvalg af greb i forskellige størrelser og materialer. I webshoppen finder man bl.a. også hængsler, affaldssystemer og skuffer til køkkener.

Kontakt Kommunikations- og webansvarlig Karina Iversen på tlf. 22 17 14 76 eller besøg www.kokkentilbehor.dk for yderligere oplysninger.
Karina Iversen

Køkkenfornyelse.dk