Publiceret den: 16-12-2016
Vintertid er også tiden for tørre og vintersprukne læber. Det læberne har brug i hele den mørke tid er at få tilført en fugt og nærende pleje. Præcis den som oliven olie er særdeles velegnet til. Oliven olie giver med sit indhold af vitamin A og E en naturlig pleje af læberne og beskytter mod vind og vejr. Samtidig indeholder oliven olie forskellige antioxidanter, som hjælper og neutraliserer skadelige frie radikaler og derved udskyder hudens og læbernes ældning, så læberne bliver sunde og mere bløde.
”Selvfølgelig kan man gøre som grækerne har gjort i årtusinder, blot smøre noget ren olivenolie på læberne. Men i OliveAll har vi udviklet det samme princip lidt mere, og gjort det mere tidssvarende i vores nye serie af læbebalsams, der fås i flere smagsvarianter. Selvfølgelig økologiske, Vegan registreret, og en af varianterne uden smagsstof, så den også er allergi certificeret” fortæller Michael Halle fra OliveAll ApS.
De nye læbebalsams fra OliveAll produceres i Danmark på basis af virksomhedens egen økologiske græske olivenolie, fra deres egen olivenlund på Kreta. Oliven transporteres til Danmark i tanke, hvorefter produktionen af både læbebalsams og alle andre hudplejeprodukter fra OliveAll sker.
OliveAll’s læbebalsams fås i 4 smags varianter; Anis, Appelsin, Bergamot og Pebermynte samt den allergicertificerede variant uden smag. De leveres i praktisk 10 ml roll-on flaske lige til at have i håndtasken eller lommen og den vejledende udsalgspris er kr. 49,-.
OliveAll læbebalsams føres i helsebutikker og flere webshops. Find forhandler på www.oliveall.com
Michael Halle

OliveAll ApS