Publiceret den: 24-04-2017
Søndag den 23. april - København SV

- Ny online sexshop med fokus på kvinder og sund seksualitet er åbnet som modsvar til et ellers seksualiseret samfund -

I mange år har seksualitet været på dagsordnen, og vi bliver bombet med den hvorend vi går.
Vi er gået fra at være et samfund hvor seksualitet var en skam, til at blive et samfund hvor mangel på seksualitet er en skam.

Idag er det næsten pinligt, at indrømme at man elsker missionær. Og det er pinligt ikke at have prøvet analsex.
Som kvinde i det 2100 århundrede, med karriere, mand, børn, veninder, træning og alt hvad der ellers er nødvendigt for at leve op til powerkvinde-idealet, skal man tilmed sørge for at holde trit med de seksuelle tendenser, og tage sig tid til at overraske sin mand i bundløst latexsuit med en flogger i hånden, og en buttplug i bagen!

Den nye online sexshop Women of Copenhagen gør nu op med idealet om hvad sex bør være - og gør en indsats for at få kvinder til at forstå, at de er allermest sexede, når de har det sjovt!
Det er et site for alle de kvinder, som nyder missionær ligeså meget som doggystyle, og til de kvinder som er enige i, at tirsdag kan være ligeså sexet som lørdag.

CEO og Founder Karen R.-Petersen udtaler:
"Mænd går ind i en sexshop og tænker; "Hvad har jeg lyst til?".
Kvinder går ind i en sexshop og tænker: "Hvad har han lyst til, at jeg har lyst til?".
Det skal vi stoppe med. Sex skal være sjovt, inspirerende og udviklende - og vores seksualitet er noget vi skal værne om.
Det er min ambition, at alle kvinder som besøger Women of Copenhagen, vil gå op i deres sekesualitet som en del af sin velvære, og at sexlegetøj skal være et ligeså selvforkælende køb som din taske eller dine sko.
Det skal være en kvalitetsgave til dig - fra dig."
Karen R.-Petersen
Telefon:20606630