Publiceret den: 11-12-2017
Det må da være brætspillet CitySpot Sønderborg. Den 15. december lander det fantastiske og sjove brætspil
hos udvalgte forhandlere i Sønderborg og Omegn. Et underholdende spil med masser af sjove og udfordrende opgaver. Spillet er en blanding af 3 af verdens mest solgte brætspil Trivial Pursuit, Matador og Ludo, blandet med en god portion lokale elementer og en meget underholdende action-del, som vil udfordre spillernes fysiske evner. Alt i alt et virkeligt sjovt og underholdende spil, som indeholder ca. 900 opgaver. Spillet forhandles som nævnt hos udvalgte brætspils forhandlere og har en vejledende udsalgspris på 299,-. Projektleder Knud Møller Dam fra firmaet Nowus Games, som står bag spillet udtaler: ”Det har virkelig været en fornøjelse af lave CitySpot Sønderborg. Der har været stor interesse fra kendte virksomheder og institutioner i Sønderborg og Omegn, for at komme med i spillet. Nu kan byens indbyggere få stor glæde og megen underholdningsværdi af spillet og det må da være en oplagt julegaveidé eller måske som mandelgaven i år”. Knud Møller Dam kan fortsat kontaktes for forhandling af spillet på kmd@nowusgames.dk eller 40752010
Knud Møller Dam
Telefon:40752010