Publiceret den: 22-12-2017
Aeropole er godkendt af EASA / Trafikstyrelsen med nummer DK/ATO/011 og har eksisteret i 17 år til december.
Vi starter med rundvisning i vore lokaler og fly – herefter vil du få en grundig information om hele den modulare uddannelse som består af flere dele som tages i den rækkefølge skolen anbefaler. Ønsker du kun, at tage en del af uddannelsen F. eks ATPL teori kan vi også tilbyde dette. Der vil være tidligere og nuværende elever tilstede som du frit kan spørge om deres erfaring med skolen du vil også møde et par af vore instruktører. Vi serverer kaffe / The / sodavand.
Ønsker du en prøvelektion kan dette bestilles på mødet – pris for prøvelektion er kr.1500,- beløbet vil du få refunderet hvis du vælger, at tage uddannelsen ved Aeropole.
Som elev ved Aeropole vil du have mulighed for at have et job under uddannelsen – hvilket gør, at din gæld ikke er så stor efter din uddannelse.
Elever ved Aeropole skal heller ikke stille med kæmpe beløb forud og alle elever får en kontrakt så alt er aftalt fra start.
Din flyvning vil foregå på vore spændende Diamond fly – Aeropole Denmark og Aeropole Finland råder over 16 moderne Diamond fly - flyene bliver fremstillet i Wiener Neustadt i Østrig. Derved råder Aeropole over de mest moderne og sikre skolefly.

Aeropole kan også tilbyde en del af uddannelsen på vor originale Diamond DA42 Simulator.

INFORMATIONSMØDET FINDER STED LØRDAG DEN
14 Januar kl 13:30 til 15:00
På vores adresse i Aalborg Lufthavn

Tilmelding til mødet: Skal tilmeldes på vor kontakt formular på websiden www. aeropole.dk du vil efter din tilmelding modtage nærmere info med kørselsvejledning og mødested på email.
Vore prøvelektioner overholder Trafikstyrelsens bestemmelser og består af en let gennemgang af teori for lektionen samt kort info om flyet herefter går vi i luften og du vil få lejlighed til at styre flyet efter instruktørens anvisninger.
Har du ikke mulighed for at komme den pågældende dag så finder vi et andet tidspunkt.
Vi gør opmærksom på at det kun er tilmeldte der får adgang til arrangementet grundet Security.
Freddy Jul pedersen
Telefon:69 88 44 88