Publiceret den: 14-06-2018
Vandbaseret og silikonebaseret glidecremer er passé. Nu kommer næste generation: Sex Olie.

Tissemands Olie og Tissekone Olie er tissemandens og tissekonens helt egen sex olie. Glidecremer er et af de mest udviklede produkter på markedet, men disse sex olier er en verdens nyhed i Danmark, da de hverken er vandbaseret eller silikonebaseret, men er i en kategori helt for sig selv. Desuden er de spermvenlige og kondomsikre.

”I fremtiden vil ingen tale om vandbaseret eller silikonebaseret glidecremer mere, alle vil i stedet bruge sex olie, da den er til alle formål og langt bedre for huden” Siger Peter Østersø, ejer af Albino monkey ApS, firmaet bag www.funtoys.dk, som har stået for udviklingen af dette nyskabende produkt.

Disse to sex olier er den nye generation af sex olier og er den første oliebaseret personlige glidecreme som kan bruges til alle formål. ”Hvor man tidligere skulle vælge mellem den vandbaserede glidecreme til leg med sexlegetøj, silikonebaseret glidecreme når man skulle have en glidecreme der skulle have den langtidssmørende effekt og anal glidecremen til analsex, så har vi nu det hele i en og samme flaske. Og ikke nok med det, så er det samtidig en sex olie, som kan bruges til krops massage og den er kondomsikker” Siger Peter Østersø.

Tissemands olie og Tissekone olie er mere end bare en sex olie
Tissemands Olie og Tissekone Olie er I en ergonomic venlig flaske med easypump pumpe, hvilket vil sige at den kan betjenes med kun en hånd, og så er pumpen designet, så den er nem at renholde, hvilket er en vigtig del, når den bruges til intime formål.

Salget af glidecremer er eksploderet på det Danske marked, og Danskerne bruger mere glidecreme end nogensinde før, og de har fundet vej til alle butikker lige fra apoteket til dagligvare butikken. Glidecreme er nu ikke kun til den tørre vagina, men bliver brugt til at skabe glæde, leg og bedre sex for Danskerne.

Tissemands Olie og Tissekone Oliens formula er ny Dansk innovation og kan som nævnt bruges til alle formål, og det har allerede skabt interesse uden for de Danske grænser. “Endelig kan Danmark nu igen, efter nogle magre år på nordsøen, kalde sig for en oliestat! Nu har vi nemlig fået Danmarks første Tissemands Olie og Tissekone Olie” fortsætter Peter Østersø med et smil på læben.

Tissemands Olie og Tissekone Olie er fertilitets venlig, kondomsikker,dermatologisk testet, silicone og parfumefri. De leveres i 100 ml så de kan medbringes i håndbagaen på den næste rejse, og så er de tegnebogsvenlige, da man nu kan nøjes med at købe et produkt i stedet for mange forskellige til forskellige formål.

Pris for Tissemands Olie og Tissekone Olie er 159 kr / 100 ml og kan købes på: www.funtoys.dk

For mere information kontakt Peter Østersø på peter@funtoys.dk eller tlf. 3117 3553.
Peter Østersø
Telefon:3117 3553