Publiceret den: 15-06-2018
IEX har vokseværk og har rekrutteret flere arbejdsomme hænder til at løfte de daglige opgaver og rutiner.

På support siden har vi ansat 2 dygtige 1. supportere, nemlig Kim Solberg og Samuel Weiss, således at vi hurtigere kan håndtere mail, chat og telefon support. Endvidere vil de stå for konfiguration ud til kunderne og sørge for et forhøjet serviceniveau. Dermed sætter vi en ny standard som Danmarks mest effektive integrationshus.

På udviklingsiden har vi suppleret med en ekstra udvikler Jakob Ferdinandsen, som tager fra på de tungere backend opgaver. Dette vil bl.a. tilgodese udviklingen af en ny IEX version 3 som der kommer mere om henimod efteråret. Så der sker mange spændende ting på udviklingssiden, som vil komme IEX brugerene til gode.

Vores nye Business Controller Naina Merete Holsve vil assistere omkring styring af økonomien og være med til at træffe vigtige beslutninger for effektivisering af virksomheden og regnskab. Dette kan også komme IEX brugerne til gode da hun har stor erfaring med netop regnskab og automation.

Alt i alt medvirker de nye medarbejdere til at IEX tager nogle effektive skridt mod udvikling af endnu mere automation i dagligdagen både internt og eksternt.

-----------------------

Om IEX Integration:

IEX er en realtime integrations service og forbinder f.eks. din webshop med dit regnskab.

Med IEX slipper du for manuel indtastning af dine ordrer, kunder og varer og undgår tastefejl i regnskabet. Således kan du med denne realtime integration spare bunkevis af timer og altid være opdateret med dine salg fra shoppen i regnskabet.

Du får login til dit eget IEX dashboard, hvor du kan få overblik over dine indstillinger, kø-system, log-område mm. Du har på den måde fuld kontrol over dine overførsler til regnskabet.

IEX leverer i dag integration til mere end 1000 virksomheder og sparer kunderne for manuel indtastning af over 100.000 ordrer hver måned. IEX er således en ideel løsning for at få automatiseret sit data-flow.

IEX giver dig optimal mulighed for at fokusere på din forretning i stedet for at bruge tid på kedelig indtastning.

Det får du med IEX:
- Automatisk overflytning af ordrer, kunder og varer til regnskab og bogføring i realtime
- Slut med overflødigt tastearbejde og tastefejl
- Overblik og funktionelle indstillinger i dit IEX dashboard
- Drift/vedligehold samt support via telefon, mail og chat
- Tilpasning og opsætning til dit behov

IEX understøtter i dag følgende systemer:

Shop: WooCommerce, PrestaShop, Shopify, Magento, Magento2, DanDomain, VirtueMart, Wannafind, SmartWeb, ScanNet, OpenCart, Salecto, Golden Planet, Drupal Commerce

Regnskab: e-conomic, Visma eAccounting, Billy, Dinero, Uniconta, debitoor, Reviso.

POS (Kassesystem): POS One, DDD, FlexPOS, ScanPOS.

Lager: PostNord, Blue Water Shipping, Ackro, TMC Lager & logistik, Prime Cargo.

IEX står altid til rådighed for en snak omkring dit integrations setup.
Nicolai Jørgensen

Mediastyle ApS