Publiceret den: 30-11-2022
Vandreforeningen Fodslaw gør det nemmere at gå tur sammen med andre

Interessen for at vandre i naturen er støt stigende, og nogen vil mene, at flere end nogensinde i disse år trækker vandreskoene på for at stresse af i naturen.

Også Jens Peder Kristiansen, der er formand for Vandreforeningen Fodslaw, oplever den stigende interesse for at vandre. Han glæder sig over at kunne tilføre oplevelserne i naturen endnu en dimension, nemlig glæden ved at vandre sammen med andre.

- At vandre i naturen gør godt for både krop og sjæl. Og vandrer man sammen med andre i Fodslaw, så møder man nye mennesker. Nogle bliver til små hurtige bekendtskaber og andre til måske livslange venskaber, siger Jens Peder Kristiansen, der selv har vandret med Fodslaw siden midt 70’erne, hvor det hele begyndte.

- Jeg har mødt utrolig mange spændende mennesker gennem tiden og hele familien har fået nære venner på vandreturene, siger formanden for Vandreforeningen Fodslaw.

For at kunne imødekomme den stigende interesse for at vandre, har Fodslaw netop lanceret en helt ny hjemmeside, der giver et samlet overblik over de mange vandreture Fodslaw arrangerer rundt i landet, og som alle og enhver kan møde op og deltage i.

- Mange familier i dag har en travl hverdag. Vi gør det lidt nemmere at få overblik over mulighederne, og så glæder vi os rigtig meget til at se såvel nye som gamle vandringsfolk, siger Jens Peter Kristiansen.

Fodslaw har 38 lokalforeninger over hele landet, hvor man frit kan komme og være med til de lokale vandreture.

Hjemmesiden findes på www.fodslaw.dk
Vandreforeningen Fodslaw