Publiceret den: 05-04-2023
København, Danmark - Jesper Kampmann Madsen, ejeren af Beermaze.dk, fejrer en stor milepæl kun få måneder efter lanceringen af sin innovative øl-abonnementstjeneste. Beermaze.dk er udvidet til syv lande og har allerede krydset 700 aktive abonnementer på under fire måneder siden lanceringen, hvilket viser den stigende efterspørgsel efter specialøl af høj kvalitet blandt forbrugere verden over.

Beermaze tilbyder et unikt udvalg af specialøl fra lokale og internationale bryggerier, håndplukket af Jesper selv, som har en dyb passion for at dele ud af sin viden og kærlighed til øl. Platformen tilbyder en fleksibel abonnementsmodel, der giver abonnenter mulighed for at vælge mellem månedlige leveringer, hvor hver kasse indeholder fire, seks, otte eller ti nøje udvalgte specialøl og information om bryggerierne og øllet.

Kunder, der har abonneret på beermaze.dk-tjenesten, har været hurtige til at rose øllens kvalitet og servicens bekvemmelighed. Trustpilot anmeldelser af BeerMaze.dk har været overvældende positive, hvor abonnenter begejstrede for det unikke udvalg af øl, den lette abonnementsproces og hjælpsomheden fra beermaze.dk-teamet.

Jesper Kampmann Madsen, ejeren af BeerMaze.dk, udtaler: "Vi er glade for at se den positive respons på BeerMaze.dk siden lanceringen. Vores mål er at gøre det nemt og bekvemt for ølentusiaster at opdage nye og spændende øl fra hele verden, og det faktum, at vi har krydset 700 aktive abonnementer på under fire måneder, er et vidnesbyrd om efterspørgslen efter specialøl af høj kvalitet. Vi ser frem til at fortsætte med at vokse og udvide vores samfund af ølelskere."

For mere information om BeerMaze.dk og for at blive medlem af ølelskernes fællesskab, besøg hjemmesiden på www.beermaze.dk. Oplev en verden af unikke og smagfulde specialøl fra dit eget hjem, og slut dig til de 700 andre abonnenter, der allerede nyder det bedste, som øllets verden har at byde på.
Jesper Kampmann Madsen

Beermaze.dk ApS