Publiceret den: 19-06-2023
"Når livet tager en drejning - Epilepsi" - En bevægende fortælling om mod og overvindelse

Agnete Larsen præsenterer sin udgivelse, en rørende og inspirerende bog, der udforsker forfatterens personlige kamp for sin søn med epilepsi og de udfordringer, de møder før og efter diagnosen.

I bogen tager Agnete Larsen læserne med på en indsigtsfuld rejse gennem diagnosen, behandlingen og de daglige kampe, som epilepsi kan medføre. Med en ærlig og følelsesmæssig fortællestil deler forfatteren personlige refleksioner og detaljerede beskrivelser af både de fysiske og følelsesmæssige konsekvenser sygdommen har for hendes søn og for hende selv som pårørende. Gennem sin historie fremhæver Agnete Larsen vigtigheden af støtte fra familie, venner og ikke mindst sundhedspersonale.

"Når livet tager en drejning, Epilepsi" er ikke kun en bog om en specifik sygdom, men en universel fortælling om at stå over for livets udfordringer og finde styrke i modgang. Bogen inspirerer læseren til at omfavne modet til at håndtere og overvinde vanskeligheder og skaber samtidig en større forståelse og medfølelse for mennesker, der lever med epilepsi.

Agnete Larsens værk er en bemærkelsesværdig læseoplevelse, der berører læserens hjerte og efterlader et indtryk af styrke. Med "Når livet tager en drejning, Epilepsi" har Agnete Larsen skabt en værdifuld ressource for alle, der ønsker at udforske den menneskelige oplevelse af epilepsi og for fagpersoner der ønsker en bedre forståelse for familier med akut behov for hjælp og støtte.

Bogen "Når livet tager en drejning, Epilepsi" er tilgængelig nu.

Har du pressekort kan du bestille et gratis eksemplar af bogen ved at skrive til presse@bod.dk og vedlægge et billede af dit pressekort samt skrive bogens titel og dit navn og adresse.

Har du ikke pressekort, men arbejder i mediebranchen eller som fagperson i sundhedsvæsenet eller kommunen, kan du til en fordelagtig pris bestille bogen ved at sende en mail med navn og adresse til naarlivettagerendrejning@gmail.com

Vil du selv købe bogen til personligt brug eller en gave kan det også ske ved at sende en mail til naarlivettagerendrejning@gmail.com

For mere information eller pressehenvendelser kontakt venligst:

Agnete Larsen på naarlivettagerendrejning@gmail.com
Helge Pedersen