Publiceret den: 07-06-2023
Det er altid kagetid, hvis man spørger tidligere vinder af Den Store Bagedyst, Liv Martine, og tegner Simone Thorup. Den dynamiske duo har nemlig under navnet Kagetid skabt et blomstrende univers med kage-, mad- og kreabøger, bageudstyr, råvarer, cupcakes, flødeboller etc.
115.000 følgere kigger med på Instagram, når Kagetid deler inspiration og opskrifter på cupcakes, granola, macarons, brød, frugtsaft og meget andet lækkert.

Til efteråret kan man i den grad opleve Kagetids-pigerne live på Kreative Dage i Fredericia, som er Nordens største kreative messe. Det er det eneste sted, de udstiller i løbet af året, men så giver de den til gængæld også gas, fortæller Liv Martine:

ÅRETS STØRSTE BEGIVENHED FOR OS
Hun og Simone Thorup er også på scenen alle tre messedage for at vise, hvordan de laver deres populære flødeboller - og samtidig sender de live på Instagram, hvor de løbende svarer på spørgsmål.
- Vi har også premiere på to nye opskriftsbøger, som min mand (kokken Mads Niemann, red.) har lavet. De indgår i vores "100-serie" - 100 nemme retter, 100 bradepandekager, 100 cupcakes, 100 tærteopskrifter med videre, oplyser nordjyden, som glæder sig "helt vildt" til årets messe.

- Kreative Dage er årets største begivenhed for os. Vores forretning består jo af, at vi interagerer med vores følgere på Instagram, og for os er Kreative Dage som at møde Instagram i virkeligheden. Vi møder SÅ mange følgere i Fredericia, og det er helt fantastisk at se dem og tale med dem face to face. Men også bare det, at så mange krea-mennesker samles under samme tag - uanset om deres interesse er strik, keramik, male, bagning, syning eller andet - det skaber den vildeste stemning, påpeger Liv Martine.

Kreative Dage foregår den 27.-29. oktober 2023 i MESSE C Fredericia. Se mere på www.kreativedage.dk.

BILLEDTEKST:
Den dynamiske duo, Liv Martine og Simone Thorup (med briller), er klar til at indtage Kreative Dage i Fredericia med deres populære Kagetid-univers.

YDERLIGERE OPLYSNINGER:
Messechef Lars Søndergaard, MESSE C, tlf: 75922566, mail: ls@messec.dk