Publiceret den: 28-07-2023
Hver sommer fyldes de danske campingpladser med campingglade mennesker fra ind- og udland. Nogle foretrækker de store pladser og resorts med mange faciliteter, mens andre går efter de mindre pladser med få og mere simple faciliteter. Men hvor finder man de bedste campingpladser uanset størrelse? Det skal OpdagDanmarks årlige afstemning om Danmarks Bedste Campingpladser nu kortlægge for 2023.

Hvert år kårer OpdagDanmark landets bedste oplevelser inden for en række kategorier, hvor folk via sms og gratis app kan stemme på deres favoritter og være med til at bestemme, hvor man finder landets bedste badehoteller, campingpladser, ishuse, burgere m.m. Nu skal landets bedste campingpladser findes for 6. gang og i år har brugerne af opdagdanmark.dk nomineret over 137 pladser, der dyster om hæderen og en plads på OpdagDanmarks kort.

Afstemningen startede torsdag d. 27. juli kl. 12.00 og på godt et døgn har intet mindre end 2.500 campingglade mennesker allerede haft deres telefon fremme for at stemme på deres favorit.

Afstemningen kører frem til torsdag d. 10. august kl. 13.00, hvor ‘bedste campingplads’ og 'bedste lille campingplads’ (pladser med under 200 enheder) kåres for regionerne Nordjylland, Midtjylland, Sydjylland, Fyn & ØER, Sjælland & Øer sammen med Danmarks Bedste Campingplads og Danmarks Bedste Lille Campingplads.

Efterfølgende får alle de plader, der kommer i top 3 eller får mere end 250 stemmer, en nål på OpdagDanmarks kort over landets bedste oplevelser.

Læs mere om afstemningen: https://www.opdagdanmark.dk/danmarks-bedste-campingplads/

Om OpdagDanmark
OpdagDanmark er en privat turistvirksomhed etableret af iværksætterne Sebastian Søndergaard og Lau Starcke-Jensen. OpdagDanmark.dk følges af 46.000 på Facebook, 22.000 på Instagram og 15.000 nyhedsbrevsmodtagere. Over 62.000 har downloadet appen, der er gratis, til Android og iPhone.
Kontakt Lau Starcke-Jensen, partner og redaktør, på +45 70 60 53 32 eller lau@opdagdanmark.dk
Lau Starcke-Jensen

OpdagDanmark ApS