Publiceret den: 15-08-2023
Et nyt kapitel inden for sociale interaktioner begynder med lanceringen af appen "SWING". Denne banebrydende event-app giver brugerne mulighed for at matche med forskellige vennegrupper og skabe autentiske sociale sammenkomster. "SWING" appen er nu tilgængelig, og dens skabere, Valdemar Bilecka og Bertram Jelert, inviterer brugere til at opleve en ny måde at mødes og interagere på.

Lanceringen af "SWING" appen

"SWING" appen har en vision om at revolutionere måden, vi deltager i sammenkomster på. Den unikke funktionalitet lader brugerne matche med forskellige vennegrupper og arrangere midlertidige events, der går ud over det sædvanlige. Ved at fokusere på ægte forbindelser og mindeværdige øjeblikke tilbyder "SWING" en platform, der udvider horisonterne for socialt samvær.

Podcast Episode på Iværksætterhistorier

Tirsdag morgen udkom en eksklusiv podcast episode på Iværksætterhistorier, hvor stifteren Valdemar Bilecka deler rejsen fra idé til App Store bag "SWING" appen. Lyttere får indblik i de udfordringer, der blev overvundet, og de inspirerende øjeblikke, der drev udviklingen. Podcasten tilbyder et dybtgående blik ind i tankerne bag appen og den vision, der står bag.

Om "SWING"

"SWING" appen repræsenterer en ny æra inden for sociale arrangementer. Med en brugercentreret tilgang og fokus på meningsfulde relationer tilbyder den en innovativ måde at planlægge og deltage i sammenkomster.

For yderligere information om "SWING" og for at downloade appen, besøg swingapplication.com eller hør mere på https://ivaerksaetterhistorier.dk/swing/
Valdemar Bilecka

SWING ApS