Publiceret den: 29-08-2023
Til øjeblikkelig udgivelse

Rønde, 29. August 2023

Rocken skal tilbage til Folket! - Vær med til at skabe en Rockrevolution!
Rockradio.dk er dedikerede til at genoplive rockmusikken og bringe den tilbage til sin retmæssige plads som folkefavorit i hverdagen.
Rockradio.dk spiller et varieret udvalg af rockmusik, hovedsaglig fra 90’erne og frem.
Der er plads til det melodiøse, og ikke kun fuldt smadder. For rocken skal tilbage til folket. Vi vil have så mange som muligt til at lytte med på musik der har sjæl og nerve.

Guns N Roses - Metallica - Pearl Jam - Nickelback - Five Finger Death Punch - LP
Nirvana - Shinedown - Red Hot Chili Peppers - D:A:D - Chris Cornell - Rammstein
Cold Drop - De Frigjorte - Bloody Dice - State of Minds - Nephew - Volbeat

Vores hjerter brænder for upcoming bands
”Det er vigtigt for os, at give upcoming bands et talerør. Vi har Spot of The Week, hvor vi sætter fuld fokus på et upcoming band i en hel uge og spiller dem i hot rotation,” fortæller Michael Helloween, manden bag Rockradio.dk

Som lytter kan du stemme bandet fast ind på vores playlister, ved via vores app, at give bandet thumbs up eller ned, når du hører dem i radioen. Det samme gælder for hvad der ellers spilles på stationen. Rockradio.dk elsker interaktion med lytterne.

”Vi tror på, at upcoming bands fortjener en chance for at blive opdaget, og vi opfordrer vores lyttere til at støtte op om dem og være en del af deres musikalske rejse. Vi tager imod upcoming bands fra hele verdenen, men danske bands har første prioritet. Der er så meget lækkert musik, du mangler at opdage!” forklarer Michael Helloween

We play our rock music so loud, that the Swedes
grew long hair - Just for headbanging!

Fik vi sagt at vi er reklamefrie? Yes det slipper du for. Her er det sponsorer der hjælper med regningerne.

Rockradio.dk er tilgængelig online på vores hjemmeside Rockradio.dk eller via vores app Rockradio.dk der findes til både Android og Apple.

Denne ny danske radio stræber efter at gøre rockmusikken tilgængelig for alle og skabe en fællesskabsfølelse blandt rockfans over hele Danmark.

Vi ser frem til at genoplive rockmusikken sammen med dig på Rockradio.dk og eller i vores apps.

Kom og vær en del af rockfællesskabet! - Lad os sammen skabe Rockrevolution!

Pressekontakt:
Navn: Michael Helloween
Stilling: Presseansvarlig/Founding CEO
E-mail: michael@rockradio.dk

Appstore: https://apps.apple.com/dk/app/rockradio-dk/id6461458680
PlayStore: https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.rockradio.player

PS.: Vidste du at Rockradio.dk oprindeligt opstod i 90´erne??Her var det programmet Club Electric der inviterede upcoming bands ind til at spille en koncert live i æteren, samt streamet med levende billede og lyd på nettet. Koncerten blev også filmet til udsendelse på TV Danmark.
Her fik vi besøg af bands som Nephew, Saybia, Freya, Tina Dickow, Carpark North, Inside The Whale m.m.

We play our rock music so loud, that the French made Gustave Eiffel build the world largest phallus - Just to impress us!
Michael Helloween

Rockradio.dk