Publiceret den: 15-09-2023
YachtBroker Network er glade for at kunne meddele, at Jakob Jensens Bådværft indtræder i YachtBroker netværket som bådmægler for Københavnsområdet.
Direktør Anders Riksted hos YachtBroker Network udtrykker stor begejstring over det nye partnerskab:
”Vi er utroligt glade for at skulle samarbejde med Jakob Jensens Bådværft som den nye bådmægler Københavnsområdet. Det fuldender vores netværk i Danmark.
Jakob Jensens velkendte og respekterede navn i maritime kredse favner bredt, og vi har længe har været på udkig efter en seriøs partner for området. Det ligger bestemt også en gevinst i at få en spiller med, som har så bredt og varieret servicetilbud som Jakob Jensens Bådværft”.
Ved dette nye samarbejde bliver YachtBroker nu den største mæglerkæde i Skandinavien.
Direktør og medejer Morten Halkier hos Jakob Jensens Bådværft udtaler: ”Dette partnerskab markerer en spændende mulighed for både ejere af lystbåde og bådentusiaster i området, da vi hos Jakob Jensens Bådværft bringer stor ekspertise og erfaring ind i samarbejdet med YachtBroker og vi glæder os til at udvide vores tilbud til ny og eksisterende kunder, ved at kunne hjælpe med køb og salg af deres både.
For yderligere information om partnerskabet og de tjenester, som Jakob Jensens Bådværft og YachtBroker
Network tilbyder, opfordres medierne til at kontakte:
Anders Riksted
Direktør YachtBroker Network